1. Ouders & Cliënten
  2. Voor kinderen
  3. Scholen & verwijzers
  4. Kennisverdieping
  1. Nieuws
  2.   /   Over Braams
  3.   /   Links
  4.   /   Contact
Klachten

Klachten

Natuurlijk doen de medewerkers van Braams hun best u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u wordt teleurgesteld of dat het traject niet loopt zoals u had verwacht. Bent u het niet eens met de handelswijze van een van onze medewerkers of u bent ergens anders in teleurgesteld? Laat het ons dan direct weten. Wij willen u graag helpen. 

Heeft u een klacht over de zorg- of dienstverlening van Braams? Bespreek dit dan eerst met de medewerker die deze klacht heeft veroorzaakt. Vindt u dit niet prettig of moeilijk om het aan te kaarten bij degene waar de klacht over gaat, wendt u zich dan tot leidinggevende van de desbetreffende medewerker. U kunt bij het secretariaat vragen wie dit is. Belt u naar 0570 6300 25 of mail naar info@braams.nl om een gesprek aan te vragen. 

Mocht een gesprek tussen de medewerker en een leidinggevende niets opleveren, vraag dan om een afspraak met de directeur om uw ontevredenheid duidelijk te maken. De directeur en de betrokken medewerkers zullen proberen voor u een oplossing te vinden op de plaats waar de klacht speelt en met de betrokken medewerker(s).